15 Ocak 2010 Cuma

Burak Özçivit "İhanet"le geliyor!





Burak Özçivit rolü için polislerle arkadaş oldu

Star TV’de önümüzdeki hafta yayınlanmaya başlayacak olan İhanet dizisi başrol oyuncusu Burak Özçivit dizide polis genç bir polisi canlandırıyor. Özçivit rolüne polisleri uzaktan gözlemleyerek hazırlandığını söyledi.

Star TV’nin iddialı dizisi İhanet’in başrol oyuncusu Burak Özçivit dizide oynadığı polis karakterine polisleri uzaktan gözlemleyerek ve onlarla arkadaş olarak hazırlandığı söyledi.

Konusu aksiyon olan dizide genç bir polis olan Emir karakterini canlandıracak olan Özçivit rolüne 6 aydır hazırlandığını sözlerine ekledi.

Özçivit, “Bu dizi için hazırlıklara altı ay önce başladım. Polislerle arkadaş oldum. Onlardan bazı bilgiler aldım. Onları gözlemledim. Yaz tatilini yaptığım Çeşme’de emniyet amiri Erbil Başar ağabeyimle yakınlığımız beni polisleri sevmeme neden oldu. Ondan meslekle ilgili bilgi aldım. Onlara polisi oynayacağımı söyleyerek meslek hakkında bilgiler aldım. Onları görev başındayken gözlemledim. Polislerle arkadaş oldum”dedi.

Radar cezaları polisle arkadaş yaptı

Özçivit polislerle olan arkadaşlığının önceye dayandığını belirterek, “Muğla’da Baba Ocağı dizisi çekimleri sırasında sete yetişmek için sık sık radara giriyordum. Her gün gittiğim yöndeki polislerle cezalar nedeniyle bir süre sonra arkadaş olduk. Tekrar yakalandığım da yine sen mi radara girdin arkadaş diyorlardı” diye konuştu.http://www.filmciniz.org/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder