17 Temmuz 2013 Çarşamba

İşte Benim Oğlum izle 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD izle

hd film izle

iÅŸte benim oÄŸlum izle

YönetmenliÄŸini Sean Anders’ın yaptığı ve baÅŸrolde Adam Sandler’ın yer aldığı “Ä°ÅŸte Benim OÄŸlum” Todd ve onu onsekiz yaşına kadar tek başına büyüten babası Donny’nin tekrar iyi bir baba olmaya çalışmasını komik bir dille anlatıyor. Dony´nin daha gençliÄŸinin baharında bir oÄŸlu olmuÅŸtur. OÄŸlu Todd´u 18. yaÅŸ gününe kadar yalnız başına büyütmüştür. Todd ile babası daha sonra uzun yıllar görüşmezler. Onsekiz yaşından sonra babasıyla uzun yıllar görüşmeyen Todd, evlenmeye karar verir.Ancak, davet etmediÄŸi babası düğününün arefesinde aniden ortaya çıkınca Todd´un dünyası alt üst olacaktır.Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle Ä°ÅŸte Benim OÄŸlum izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Ä°ÅŸte Benim OÄŸlum izleyicilerine iyi seyirler dileriz.



İşte Benim Oğlum izle 1080p — 720p Türkçe Dublaj HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder